Hva er Sjekk inn?

Sjekk inn er jobbmessa for studenter og unge voksne - både de som bor her og de som er hjemme på juleferie.
Målet er å knytte arbeids- og næringsliv til potensielle arbeidstakere slik at vi både på kort og lang sikt sikrer at regionen har den kompetansen og arbeidskraften vi trenger.

Sjekk inn ble første gang arrangert i romjulen 2016 og responsen både fra utstillere og deltakere var over all forventing. 23 utstillere og rundt 300 deltakere. Vi har fått tilbakemelding om at arrangementet både førte til nyansettelser og viktig nettverksetablering. Se stemningsfilm fra 2016 på YouTube og bilder på Flickr.


Praktisk informasjon:

  • Tid:  28. desember fra kl. 17.00 til 20.00.
  • Sted: Campus Ålesund, Norsk Maritimt Kompetansesenter, kantina.
  • Stands: Utstillerne får standplass på ca. 2 meter. Rigging av stands fra kl. 15.00.
  • Kostnad:  Kr 5.000 pr standplass.
  • Meld deg på her  
  • Påmeldingsfrist:  30. november. NB! Antall standplasser er begrenset.
  • Kontaktperson:Elisabeth Siem, 70 16 20 18 / 916 46 826,

Som utstiller vil bedriften bli markedsført som deltakere på Sjekk inn gjennom nettsider, arrangement på facebook, i deltakerbrosjyre og pressemeldinger.

 

Hvem står bak?

Sjekk inn er et samarbeid mellom Sunnmørsposten, NTNU i Ålesund, Studentparlamentet, Næringslivsutvalget ved NTNU i Ålesund, Ålesund Sentrumsforening, Haram nærings- og innovasjonsforum, Sykkylven næringsforening, Næringsforeningen Ålesundregionen, Giske næringslag, Skodje næringsforening, Bypatrioten og kommunene i Region Ålesund.